viewers

Friday, May 15, 2009

Selamat Tinggal Hanam!

esok i'll left bumi UKM. tak tahu sedih atau gembira. sebab UKM ada duka yang nak kuakhirkan dan suka yang nak aku abadikan. banyak salah dan banyak perkara yang berlaku membuatkan saat akhir ini perasaan aku berbaur. tak semua pun sedih bila aku pergi. mungkinkah ada? ada beberapa perkara yang aku rasa macam nak nangis je bila nak bertolak balik nanti. mungkin satu sebabnya aku tahu aku takkan jumpa semua orang lagi. hidup ini indah dan aku tak mahu ia berhenti.

Selamat tinggal UKM, kerana kenanganku dan air mataku ada banyak tertumpah di situ:

SELAMAT TINGGAL, SEMUA!


Izzul, Hisham, Madno, Faliq, Fared, Kudin, Tajudin, Nuar, Zahid, Azhar, Hafiz, Idham, Rizal, Ridwan, Saiful, Halim, Majid, Kiat, Nami, Ila, Jannah, Shida, Fiza, Uja, Mahirah, Azie, Linda, Yati, Jiha, Yusrene, Dila, Lin, Sida, Harihan, Solihen, Amin, Fahmy, Farid, Diyana, Dayang Min, Nadiah, Yatie,
dan semuanya--

No comments:

::shout box!::

"masing-masing Kami anugerahkan mereka itu dan mereka ini pun dengan pemberian Tuhanmu. Pemberian Tuhanmu tiada terlarang (kepada sesiapa jua pun)"