viewers

Sunday, April 11, 2010

Soalan Cepu Perak--

lama sungguh aku tak menulis di sini. macam2 banda terasa nak tulis sampai satu hapak pun tak terfikir nak ditulis. life story dulu: aku masih kat MARDI. hidup tak berapa baik tapi suam-suam kuku la. kadang2 terasa rindu gak zaman2 bahagia 2-4bulan lepas. adala ceritanya tuh. yang pasti, cerita hari ni tak se-best dulu. oh ya, aku dapat gi exam khas masuk perkhidmatan awam gred 41. offer as PTD. samala ngan encik Fizry Azmier. tapi jauh lagi jalannya. bertapis-tapis lagi. tambah2 kalau dia nak yang hensem, confirm-la aku di-reject tanpa belas kasihan. mujurnya juga, aku dapat offer satu lagi daripada Kementerian Industri dan Asas Tani as Pegawai Sains. tapi kontrak gakla. kena gi interview dulu tengok. lain2 citer..sepupu aku Kak Long sebulan lagi dijangka ber-baby. YESSSS!! and abg aku yg sungguh2 tuh nak kahwin Jun nanti. jemputlah datang Lubuk Jong beramai2.ok?

Oh..isu apa yang nak bincang ni yea? Ada cadangan?

Malas citer politik ni. Kotor je. Lagipun sabun Lifeboey aku dah habis (--)#..
Ke-member-an? Nantikan ada yang terasa--
Ketuhanan? ya hampoonnn (bak kate fafau)..ilmu tak cukup lak..

Ginilah. kalau ada yang tengah baca blog ni, aku bagi satu soklan..korang try jawab sejujurnya ok?
Soalannya berbunyi (kalau korang baca kuat2 la) begini:
"Kalau awek korang suh korang jangan kawan ngn sorg member baek korang yg selama ini sehidup semati ngan korang...korang layan tak? Katela awek korang ni cun gilaaa arr..sweet..kaya..berbudi bahasa..bak kata aku..terbaEklah!..cmne??"

1 comment:

gRiJeNeLiA... said...

ish apa yang ko merepek ni???

::shout box!::

"masing-masing Kami anugerahkan mereka itu dan mereka ini pun dengan pemberian Tuhanmu. Pemberian Tuhanmu tiada terlarang (kepada sesiapa jua pun)"