viewers

Monday, April 25, 2011

Nota Kaki : "Sepahit apa pun ini, Pelajaran yang bererti"






"I learn that life is all about learning things. It's a rainbow that painted by colors. Every week, the days change from Sunday to Monday, Monday to Tuesday, and continuously changing. Everyone is different, and responds to every little things differently. And how the world's changing, and how we respond to the changes is teaching us to learn. Learn that changing and differences are just the way the life really is."




maka, tika pahit menyentuh deria rasa, sentiasalah percaya, akan hidup ini umpama lukisan yang berhak kita lukiskan mengikut jiwa dan kreativiti kita. suatu masa, apabila tersedar cantik itu tiada padanya, ubahlah ia menjadi lebih sempurna. sesungguhnya apa yang kita lukis dan warnakan tidak mungkin seperti pelukis lain kerna tangan yang bergerak melukisnya ialah pelukis yang berbeza. belajarlah daripada lukisan sendiri. dan berubahlah bila perlu. kerana kita harus percaya, cantiknya lukisan kita, ialah kecantikan yang subjektif.


No comments:

::shout box!::

"masing-masing Kami anugerahkan mereka itu dan mereka ini pun dengan pemberian Tuhanmu. Pemberian Tuhanmu tiada terlarang (kepada sesiapa jua pun)"