viewers

Saturday, April 11, 2009

Faymes-kah?

ANUGERAH BINTANG POPULAR BERITA HARIAN 2009!

semua pun mengaku fofular..setiap tahun aku ngan geng2 memang sentiasa melekat di kaca tV menonton rancangan ni..tahun ni..agak2 sape menang?aku bajet...dan aku rasa akan menang...adalah..

1. Pengacara TV Lelaki Popular

1. AC Mizal
2. Ally Iskandar
3. Aznil Haji Nawawi
4. Faizal Ismail
5. Faizal Tahir

Aku pilih: Ally Iskandar (sbb nak pembaharuan..hehe)
Aku rasa yang menang: Aznil Haji Nawawi lagi kot..



2. Pengacara TV Wanita Popular

1. Abby Fana
2. Cheryl Samad
3. Fara Fauzana
4. Juliana Evans
5. Nurul Alis

Aku pilih: Fara Fauzana (macam org len xterkenal sgt kot)
Aku rasa yang menang: Fara Fauzana gak



3. Penyampai Radio Lelaki Popular

1. AG
2. Aznil Nawawi
3. Faizal Ismail
4. Kieran
5. Khairil Rashid

Aku pilih: Faizal Ismail..sbb besh dan lawak
Aku rasa yang menang: susah gak ni..Khairil Rashid kot..



4. Penyampai Radio Wanita Popular

1. Abby Fana
2. Fara Fauzana
3. Leeya
4. Linda Onn
5. Nana

Aku pilih: Fara Fauzana gak
Aku rasa yang menang: Fara Fauzana nyer la--kompom!


5. Artis Komedi Lelaki Popular

1. AC Mizal
2. Afdlin Shauki
3. Nabil
4. Saiful Apek
5. Zizan

Aku pilih: susah gak ni..tapi aku pilih Zizan
Aku rasa yang menang: memang paling sengit la..Nabil kot menang..tgh zaman die kan..


6. Artis Komedi Wanita Popular

1. Amyza Adnan
2. Kenchana Dewi
3. Noorkhiriah
4. Ruminah Sidek
5. Sheila Mambo

Aku pilih: macam sume pun tak..hehe..Noorkhiriah la..
Aku rasa yang menang: Ruminah Sidek..hahha


7. Artis Baru Lelaki Popular

1. Aiman
2. Fizzow Omar
3. Nabil
4. Nubhan
5. Riz

Aku pilih: Nabil la..
Aku rasa yang menang: memang Nabil kot..


8. Artis Baru Wanita Popular

1. Ayu OIAM
2. Lisa Surihani
3. Sari Yanti
4. Scha
5. Stacy

Aku pilih: Banyak pilihan nih..Stacy la kot
Aku rasa yang menang: Macam Stacy je akan menang


9. Penyanyi/Artis Nasyid Popular

1. Aiman
2. Akhil Hayy
3. Hijjaz
4. Rabbani
5. Raihan

Aku pilih: Akhil Hayy la..
Aku rasa yang menang: Rabbani lagi kot


10. Penyanyi Berkumpulan/Duo Popular

1. Estranged
2. Fabulous Cats
3. Hujan
4. M. Nasir & Malique
5. Meet Uncle Hussain

Aku pilih: MUC la..
Aku rasa yang menang: MUC gak kot..Estranged pun boleh jadi..xpon Hujan..x..x.x..MUC..sure!


11. Penyanyi Lelaki Popular

1. Adam
2. Aizat
3. Amy Search
4. Mawi
5. Nubhan

Aku pilih: Aizat la..ok pe..
Aku rasa yang menang: Mestila mamat Mawi tu lagi kan???


12. Penyanyi Wanita Popular

1. Elyana
2. Jaclyn Victor
3. Mila
4. Siti Nurhaliza
5. Stacy

Aku pilih: tanpa ragu..SITI NURHALIZA TARUDDIN!!!
Aku rasa yang menang: perlukah orang lain lagi yang menang???SITI NURHALIZA la!!

13. Pelakon Filem Lelaki Popular

1. Farid Kamil
2. Que Haidar
3. Rosyam Nor
4. Rusdi Ramli
5. Saiful Apek

Aku pilih: Que Haidar..xminat pon..
Aku rasa yang menang: entah arr..Rosyam Noor?

14. Pelakon Filem Wanita Popular

1. Erra Fazira
2. Liyana Jasmay
3. Maya Karin
4. Sharifah Amani
5. Vanidah Imran

Aku pilih: Vanidah Imran..Amani ok..tp nk vote Vanidah lah..
Aku rasa yang menang: Erra Fazira kerr???

15. Pelakon TV Lelaki Popular

1. Aaron Aziz
2. Aqasha
3. Ashraf Muslim
4. Fahrin Ahmad
5. Rosyam Nor

Aku pilih: Aaron Azizla plak..sume pon ok pe..
Aku rasa yang menang: Rosyam Noor lagi kot..

16. Pelakon TV Wanita Popular

1. Abby Abadi
2. Diana Danielle
3. Dynas
4. Fasha Sandha
5. Rita Rudaini

Aku pilih: Rita Rudaini!
Aku rasa yang menang: macam Dynas nyer turn lak ke?

ANUGERAH BINTANG POPULAR 2008 akan disiarkan secara langsung di TV3 pada 12 APRIL 2009. Sama-samala kita tgk nanti.. (^^)

No comments:

::shout box!::

"masing-masing Kami anugerahkan mereka itu dan mereka ini pun dengan pemberian Tuhanmu. Pemberian Tuhanmu tiada terlarang (kepada sesiapa jua pun)"