viewers

Friday, March 20, 2009

11 Perkara - Malam Ujana Memori - "A Tale to Remember"

11 MAC 2009

Kenapa 11 Perkara? ..sebab dilangsungkan pada 11 Mac..


SATU
Malam Ujana Memori
A Tale to Remember
Memori Tercipta
Hitam, Putih dan Merah



DUA
Makanan Western-Chicken Chop
First Time! after two years with Nasi



TIGA
Pelamin digunakan sebagai tarikan utama Dinner kali ini.
Dan digunakan untuk 'persandingan' King and Queen of the Night-
Temanya pun Wedding--English Garden: Flower and Lace



EMPAT
Artis yang membuat persembahan bukan calang-calang.
DINA!
Lagu Sejauh Ini dan No One




LIMA
Ada kelopak bunga jatuh dari atas semasa perasmian
Tapi sayangnya sikit je..



ENAM
King of the Night - Mohamad Hisham Romli!
satu: Dia duduk sebelah aku!
dua: Dia dah 'bajet' tapi Dia xnak!
tiga: Fizry yang bangga!!!



TUJUH
Ini tahun akhir kami sambut Dinner Kajai!
Dan First Time Madno, Sham dan Faliq dapat duduk!



LAPAN
Kami semua ramai yang berhabis shopping untuk Dinner ni.
Kasut+'Blazer'+Bju free+Tie+Seluar Jeans lama=Aku!



SEMBILAN
Budak ni nama dia DENT.
Pegang post Pengarah Penerbitan (post aku tahun lepas)
Agak over..sbb dia jadi
Model utk Fashion Show
+ Putera utk Gimik Perasmian!



SEPULUH
Puisi dalam Buku Cenderamata.
Masuk ni dah LIMA kali puisi aku masuk buku cenderamata Dinner.
Tahun 1: 2 dpd 2 puisi adalah hak aku.
Tahun 2: 1 dpd 2 (tu pun sbb aku yg jd Pengarah..so aku tukar orang lain gak!)
Tahun 3: 2 dpd 4 (spatutnya aku bg satu tp tba2 Dent mintak lebih!)



SEBELAS
Banyak sgt kenangan dan kisah dalam MEDiK dan Dinner Kajai ni. Macam2 Ada!

4 comments:

Exa S. said...

I. AM. TOTALLY. GREEN. WITH. JEALOUSY. AND. RED. WITH. ANGER.

p/s: sham ke yg jd king.. wah wah wah

mic in my earphones said...

haha..setiap tahun ada je yg jealous tp xtaw plak ada yg marah~~

sham la kingnya..gambar yg duk sbelah dia tuhla queen..bju merah..tu model mase fashion show..no wonderla queen kn??

LaDy_ZeRa said...

warh, cm meriah je..bestnye tgk..

english garden lg..

warh, sham jd king! say tahniah to him ok!

sape yg jd queen to eh?

kem slm kt si model Dent gak k!

hee~

mic in my earphones said...

hohoho..
meriah la sgt(^^)

::shout box!::

"masing-masing Kami anugerahkan mereka itu dan mereka ini pun dengan pemberian Tuhanmu. Pemberian Tuhanmu tiada terlarang (kepada sesiapa jua pun)"